pátek 19. srpna 2016

Kdo je ta malá holka?

A kdo, že to vlastně jsem? No přece ta malá užvaněná Marky...
Zde několik bodů mé božské osobnosti:
  • jsem typická SSŽ (= silná sofistikovaná žena) 
  • ráda se bavím o všem, jen ne o tom, co je podstatné
  • jsem mírně zmatená mladá žena, co se pořád ještě hledá a tajně doufá, že se najde
  • co víc říct? prostě že k Vám promlouvá snílek, sangvinik, romantička a tak trochu infantilní blázen

MILUJU MILUJU MILUJU

  • hudbu, film, divadlo, tanec a kulturu celkově
  • vůni tisku, benzínu a CHANEL :3
  • spaní a postel
  • dobré jídlo (ještě lepší je, když ho nemusím vařit)
  • když se ráno probudím a uvědomím si, že se stalo něco úžasného... a hned se mi chce "žít"
  • Prahu (to je moje srdeční záležitost)
  • když se lidé dokáží pro něco nadchnout a vidět věci trošku jinak.... 
    #praguecastle
#dancewithmusic

#musicforever

#theatre

NESNÁŠÍM 

  • small talky (ztráta času... a my přeci žijeme jen jednou)
  • sucharský konzervativní lidi
  • heavy methal
  • ten zvuk, co vydávají vlaky, když brzdí
    #quotes #deepshit

1 komentář:

  1. Taky nesnášim smalltalky a miluju Chanel ❤️ Super blog Markét 😘

    OdpovědětVymazat